tirsdag 11. mai 2010

Well done!


Ja, da var den store fremføringen med Xpressions over. På fredag kveld hadde de show i St. Marks - og de vant alle med storm. Med storm! Rett før åpningsnummeret, "We will rock you", var alle skikkelig nervøse. Likevel sa alle at så fort vi hadde begynt showet forsvant nervøsiteten, og vi bare koste oss. Vi hadde det skikkelig gøy! All øingen og terpingen var så lett verdt det! Det var bare moro, alt gikk som det skulle og publikum elsket det! Well done everybody ;)


Xpressions har etter jul jobbet med forskjellige innslag til dette showet, temaet var; "Valg", så de sang sanger, danset og viste drama linket til dette. Det har vært mye øving i det siste - jeg tror vi alle nærmet oss å bli litt lei. Showet varte ca 1t og 20 min, og etterpå var det cafè. 100 stk kom og så på, flesteparten ungdommer. Dette var mye mer enn vi hadde regnet med, så det var supert!


Det som var litt krise, var at tidligere på dagen, og dagen før fremføringen var halve gruppen (inkludet Sophie og jeg..) syke. Vi lå og kasta opp hele gjengen. Dette gjorde at alt så litt skummelt ut. Det hadde vært så typisk at vi hadde måttet utsette showet.. Men utrolig nok ble alle i tipp topp form ca 1t før showet skulle starte. Jeg vet at det var mange som ba for oss, så takk og lov for bønnesvar sier bare jeg ;)


Uansett; gruppen leverte et glimmrende show! Jeg er skikkelig stolt av de, det er bare å bøye seg i støvet. Og det viktgse av alt; vi storkoste oss alle sammen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar