torsdag 29. april 2010

Studiedag

I dag har jeg studiedag. Nå har jeg holdt på i ca 1 og 1/2t, og er allerede passe lei. Hvorfor skal studiedger alltid være så kjedelige? Hmm... Akkurat nå frister det mye mer å scrappe litt, lese, sette på en film, gå til byen, ta meg et bad, trene eller lage meg en god lunsj. Alt annet enn å skrive oppgave frister egentlig ganske mye nå for å være helt ærlig. Gi meg motivasjon!

Det kurset Sophie, jeg, og en haug med andre ettåringer tar heter; "Engage". Det er et Youth Worker-kurs, som gir National Certificate in Christian Youth Work. Fint og flott skal det være. Kurset består av seks kursdager fordelt gjennom hele året, og en hel haug med oppgaver som skal skrives og leveres inn etter hver dag, (det er denne delen, oppgaveskrivingen, jeg ikke er så veldig begeistret for som dere sikkert skjønner).

Egentlig er innholdet i kurset veldig interessant og lærerikt. Vi går gjennom relevante temaer, et tema hver gang. De vi har gått gjennom er: Core Values, Learning, Relationships, Groups og Management. Nå holder jeg på og jobbe med oppgavene til Groups. Groups ditt og groups datt. Hmm.. Ønsk meg litt lykke til da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar