søndag 23. mai 2010

Sophie!

Pynting av juletre i pysjamas


Ansiktsmasker - nice ;D



Sarah, Therese og Sophie i Edinbough!


The one?!



Vakter på Ablaze :P



U-crew besøk


To gode venner! :)




Da var jeg tilbake i Barrow igjen etter en god uke hjemme, med både konfirmasjon og 17. mai. Herligt herligt! Her i Barrow er det er noe vesentlig som mangler nå. NOEN. Min kjære team mate Sophie. Min bedre halvdel:P Hun har nemlig dratt hjem til Norge for godt.

Sophie jeg savner deg kjempe masse allerede! Ikke bare jeg, men alle spør hvordan du har det, og syns at det er veldig dumt at du ikke er her lenger. Vi savner deg! Du har gjort en strålendes jobb her i Barrow. Du har betydd en forskjell, både for meg og for ungdommene. Det er helt sikkert. Du med dine fantastiske sang-evner, gode leder-egenskaper og fantastiske humor. Du er god, og jeg er veldig glad i deg :) Tusen takk for et fint år i sammen her, det hadde ikke vært det samme uten deg. Takk for alt det du har lært meg, all støtte og all glede. Hyll, hyll! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar