tirsdag 16. mars 2010

Litt letta

Jepp, jeg er litt letta. Jeg har nemlig akkurat sendt inn søknaden min på samordna opptak. Ja, i dag. Det er helt sant, og jeg vet at det er nesten 1mnd til fristen går ut. Ja, jeg er ute i god tid - for en gangs skyld :P


Gjennom å være her i Barrow og jobbe med ungdommer hele tiden, har jeg funnet ut at det er tingen for meg, at det er noe jeg har lyst til å fortsette å jobbe med. Men i hvilken sammenheng? Kirke?? Sosialt?? Skole?? Hmm... Tenke, tenke. Så det har for det meste stått mellom kateket, sosionom og lærer. Jeg har tenkt mye på dette her, snakka masse med folk om det, bedt til Gud om det og tenkt enda litt mer. MEN, nå har jeg altså kommet fram til en ting som jeg føler blir rett for meg. Og jeg GLEDER meg! :D Det ble "Ungdom, kultur og tro", på MF i Oslo. Så er planen å bygge videre til kateket siden.

Jeg er egentlig ganske letta. For at jeg endelig har funnet ut av hva jeg skal søke på, hva som blir det rette å gjøre for meg. Jeg har en ro over at det er dette jeg skal, og det er det godt å kjenne på. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar