tirsdag 13. oktober 2009

Her er vi, tralalala

Tenkte bare jeg skulle si noen gode ord og vise litt bilder fra byen jeg bor i. Det er en veldig typisk liten, engelsk by - akkurat sånn som Postmann Pat! Den er sjarmerende, og det er mange gode mennesker her.









Barrow ligger på en halvøy, så det er mange fine steder langs sjøen å gå tur, noe som passer meg veldig :) Her er et bilde av Sophie, (min gode team mate!), i gågaten. det er kanskje ikke hit man drar for å shoppe, men Manchester er ikke så langt unna, så det funker ;)

På hvert gatehjørne finner du en telefonboks, men ikke de røde tradisjonelle, de er det svært få av (2 stk. her i byen etter hva jeg har fått med meg!) Og så ser vi Town Hall, rådhuset.

Her er litt av The old Abbey, noen fine ruiner etter et stort, gammelt kloster. Veldig fint å gå tur rundt der den ligger, og en koselig cafè man kan poppe innom i tillegg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar