søndag 27. juni 2010

På flyplassen

Da var tiden kommet. Ringen er sluttet. 10 måneder har gått. Jeg sitter på flyplassen i Manchester og venter. Med bittelitt overvekt (sånn ca 8kg :S).

Dette har vært et veldig innholdsrikt år! Jeg har fått blitt kjent med mange fantastiske mennesker, hatt en givende, men utfordrende arbeidsdag og har lært utrolig mye. I går kveld arrangerte de avskjedsfest for meg med grillings, masse gaver og litt tårer. En verdig avslutning på et flott år! Det går nok ikke så lang tid før jeg er tilbake i Barrow på besøk...

Veien videre går for meg til vår alles kjære hovedstad til høsten. Da skal jeg begynne på ungdom, kultur og tro på MF. Men først skal jeg hjem til Halden og nyte SOMMER og SOL med venner, familie og forlovede! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar