fredag 8. januar 2010

På'n igjen!

Ja, da var den første uken tilbake i Barrow bått kommet mot en slutt, eller i hvert fall mot helg:P På grunn av sykdom er "the Norwegian team" ikke helt komplett etter ferien enda, foreløbig er det nemlig bare meg her. Evjedals kommer sannsynligvis tilbake på mandag, og Sophie forhåpentligvis neste mandag igjen.


Denne uken har blant annet gått med til et par studiedager; så jeg har fått unnagjort en del av oppgavene til Engage-kurset jeg tar. Noe som passa veldig bra, siden det er ny kurs-dag i morgen og dermed flere oppgaver å gjøre etterpå. Deilig å være asjur med oppgavene for nå i hvert fall!
Her i Barrow snødde det på tirsdag, (jeg overdriver ikke hvis jeg sier at det er i underkant av 1 cm snø), og det har ligget på -2 til -4 grader siden det. Noe som er eksepsjonellt uvanlig for Barrow. Snakk om ekstremvær dere! ;) Dette har selvfølgelig ført til at div skoler, butikker, veier etc. er stengt. Folk sier dette er det verste været Barrow har hatt på over 30 år. Jeg må innrømme at jeg smiler litt for meg selv, som kommer fra -20 grader og masse snø hjemme i Norge. Lenge leve snøen as :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar